KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 23 september 2009

UTEDAG - LÄGERBYGGE 2

trotts att huvudvärken dunkade bakom pannan imorse så kom jag iväg på utedagen och de är jag tacksam över!
eldar och surningar gjordes och vårt handfat blev kanon bra, bara liite instabilt men annars blev de riktigt bra faktiskt...

och jag och lina fick vår efterätt idag också efter första utedagen då vi hade en tävling som vi vann. vi har fått huvurätt/efterätt bara förrätt kvar nu, hihi!

anna-greta: jag ska bara ta de små bubblorna för de är farliga (äter & mumsar)
efter ett tag
nilla: nu är de massa bubblor, ska du inte äta dom då?
anna-greta: nej, nu är de stora bubblor, stora bubblor är farliga. (kokande "kolasås" liknande)
alla runt om kring: gapskratt, hahaha, söta lärare vi har :'D

nu är de pluggmaniken som sätts igång med glosor i engelskan och läsa lite på boken ifrån svenskan så den blir klar någon gång... den är bra men tiden att läsa den finns inte alltid, men nu kanske jag kan få lite tid, behövligt!

HEJPA SUNSHINES

bara för att extrem,udda osv så säger jag nu att jag saknar vintern, snö, skidor, you name it!
kläppen vecka tre med nf-gänget, sweet!

Inga kommentarer: