KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 1 oktober 2009

HEMMAPLAN

morning(:
befinner mig i Borås till&med måndag, underbart!
har saknat mina skitungar, mam&pap och lotta, jag har nog saknat dem mer än jag trott märkte jag igår när mamma kom till whatstone...
blev en fika på gamla konditoriet och lite shop på en utav vadstenas märkes affäer (helt otroligt att de faktiskt har en), där inne är de kanske mest utekläder osv MEN de har faktisk SVEA osv och de finns rätt mycket bra + att de är mycket billigare än i borås och götet(Y)
fick en adidas som jag velat ha ett bra tag och sen införskaffade jag mig också en rööd fleacetröja, den kommer att vara behövd nu på utedagarna&övernattningarna!

har precis bakat kladdkaka, ska snart koka en stor kopp te, äta en smula utav den och gosa ner mig i soffan med en bra film...!

PUSS OCH HEJPA

- jag saknar er redan,

Inga kommentarer: