KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 28 oktober 2009

CIRCLE OF LIFE-ELTON JOHN

lugn & skön dag...
sov till tio, gjorde frukost & pratade med famorden i telefon, hon är så söt!
efter som attvi ska vara troll på trippedagen i sklan om två veckor tror jag att det är så måste vi ha potatissäckar, farmor&farfar har haft efter som att dom är bönder så jag slår en pling igår och frågar men icke.. däremot skulle de kolla upp om någon annan som de kände hade.
imorse ringer och då har dom ringt till flera och sen hade farfar åkt till granngården och kollat om dom hade. och jaa! 25 spänn, det får jag lösa någon dag nu i veckan. hahha, dom är så söta :')

handlade lite åt mamma, köpte en enorm pumpa som vi gjorde iordning. mamma&mormor&minibror, namnet är: Albin Bernst-Gunnar, jag gillar det starkt! hahaha

tog också en höstpromenad med lotta, underbart! vi tog oss faktiskt i kragen och traksde in i skogen och vi gick inte vilse... & jag tycker om den tösen, väldigt mycket. snacka om riktig vänn man har, i alla lägen!

snart är det mat & sen ska håret bli mörkt igen.

det är lite klent nu på bildfronten, det skla bli bättre efter helgen då jag har kablen till kameran så jag kan föra över bilderna till datorn & ladda batteriet... jag kan ta en bild, sen dör den och så forstsätter det så..

PUSS&HEJPA

Inga kommentarer: