KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 8 oktober 2009

TORSDAG & TRÄNING

många lektioner, regn & trött: ingen höjdar kombiation imorse kan jag verkligen inte påstå men jag tog mig upp och helt plötsligt nu är jag faktiskt pigg och om ett pra minuter blir det täning på HälsoHuset med Lina och Nilla, kalas!

imorgon är det äntligen freeeedag, hallelujah! dock står städning rätt högt upp på "måsta-göra-i-helgen-listan..." tyvärr, men det är över på en timma eller två sen är de bara roliga saker som ska göras och förhoppningsvis inget plugg då jag gjort färdigt det mesta i veckan, nu är det bara lite till på svenskan som jag ska skriva på för att de ska bli en extra bra inledning om två veckor.
förbaskat mycket plugg,plugg,plugg nu också innan lovet
- matteprov
-naturkunskapsprov
-examinationen
- svenska bokredovisning
ALLT detta näst,nästa vecka, alltså vecka 43. men lilltjejen klarar allt, självklart!

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: