KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 10 oktober 2009

.. WHAT A YESTERDAY

gårdagen blev kalasbra! började på valven med Nilla och Linda i cirkus två timmar. vi drog senare vidare till konsum, hem till Nilla och sen till Erik. 26 pers i en etta, det blev väldigt varmt!
så den mesta tiden spenderades ute, men det var lika roligt i alla fall!
senare gick alla till de såkallade volvoraggarna och där sa lilltösen hjärna stopp för just den biten ville jag nog inte ge mig in på. Så jag och daniel och katja gick hemåt & jag kom faktiskt i säng redan runt ett tiden, med ett leende på läpparna!

vaknade runt tio över tio, åt en stor frukost, satt under täcket i soffan och tittade på "shrek 2". gick sedan tycklinge rundan, stolt! + att jag har träningsvärk i benen och rumpan efter att ha tränat på gymmet i torsdags, idrott i fredags och sjukgymnasten! men det sägs att träning är nyttigt så jag får väl tänka på allting ifrån den positiva sidan. haha!
handlade mjölk och lite godis och nu är det städning, duscha, packa och laga mat.

lördag-söndag spenderas i mjölby med johanna, mysigt!
HEJPA SUNSHINES

hittade bilden på mamsens facebook, ifrån förra julen. ååh, vad jag saknar kameran just nu..& familjen, såklart!

Inga kommentarer: