KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 4 oktober 2009

FAMILY DAY

muffins bak med mini:
- är de redan klar? vad ska jag göra? jag kan ju lägga ut formarna på den där svarta saken!
han är för söt.. :'D
badhuset med hela klanen, fika hos mormor&urban och nu pastasallad med lax, undebart!
tänk vad jag kommer sakna att få maten på morgonen, mamma&pappa&syskon kramar/pussar, min och mammas kassa humor. & imorgon är vi tillbaka i vadstena igen..
MEN med NF09 så fixar sig allting + att vi får matteproven tillbaka imorgon och de är inte fy skam att bo där heller med alla de störtsköna människorna jag har runt omkring mig dagarna i ända, snarare tvärt om!

SO:n är färdig nu också, ibland är jag bara för bra! 20 frågor och jag har gjort mycket samhäll i mina dár men detta slår nog allt, knepiga ord, mååånga sidor osv. men jag klarade det. (det tog bara två½ dygn, men de är ju klart nu) hahah!

nej nu funderar jag starkt på att gå en lite sväng till med hunden och sen bosätta mig i soffan eller med boken?! boken är nyttigare men tv:en är näääästan mer lockande.

HEJPA
lilla tjejen som kan allt bara hon vill...