KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 31 oktober 2009

HALLOWEEN

heldag med Elvira på stan&kanlleland, det var otroligt länge sedan vi sågs, för länge sedan! men vi hade väldigt roligt idag & vi hade en hel att prata om...
hoppas att vi träffas oftare nu framöve roch inte 1 gång om året eller nåt.. hahah!

kom hem och åt svart-sphagetti, samkade precis likadant som vanlig men någonting som inte var lika "förtjusande" var då man läste innehållförteckningen; färgade-med-bäckfisks-bläck(Y)
målat minibroschan vit i ansiktet med röda sträck då han ska in till grannen på halloweenparty, ååh, nästan så man blir avundsjuk. man gjorde alltid det när man var liten & så gick man runt och sa "BUS ELLER GODIS?!", tänk vad roltigt man hade när man var liten...

nu ska jag hoppa in i dushen, dra på mig mjukisen och titta på film med hela familjen!
imorgon åker jag till mitt andra hem igen! jag börjar sakna nf09 nu!

HEJPA

Inga kommentarer: