KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 18 oktober 2009

FILMHAJK & SUNDAYEVENING

allt ifrån alladin - X-MEN, underbar helg!
runt tjugo pers, massa film, massa godis, massa skratt & otroligt lite sömn. åtta timmar på tre dygn, matilda är inte riktigt på topp men ett leénde finns allt där!

veckan som väntar lär bli jobbig, trötthet & "stress" kommer att vara dåliga vänner men det är bara en vecka kvar sen får jag täffa mina sötungar, få mamma&pappa kramar och träffa matchogrytan, jag är i himmelriket om en vecka.! eller ah, jag är i himmelriket här också fast frågan är vilket som är bäst hemma v.s home sweet home?! hahaha

precis pratat med världens bästa morfar, vad jag saknar honom! att han ska bo så lång borta... men vi hoppas på en liiiten tripp till fjällen i vinter, kanske! eller att han kommer ner till Vadstena/Borås!
ska slå en pling till famor också, hon vill säkert prata lite hon med och även hon saknar jag!

svenska redovisning imorgon, övning ikväll alltså och jag kommer att lägga mig tidigt idag efter som att mitt sömnbehov är enormt och det har jag inte fått i helgen/veckan!

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: