KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 9 oktober 2009

F R I D A Y

ängligen helg! mycket i skolan har det vart osv & nästa och nästa vecka lär int ebli lättare men de är bara att slå på fetaste leéndet, ha tungan rätt i munn och köra på in i det sista!
det är bara två veckor kvar till lovet!

började dagen med en sjukt rolig idrottslektion, har nog aldrig haft en sn rolig faktsikt.
klassråd och samhäll! begav mig sedan till mitt charmtroll till sjukgymnast som idag faktiskt var riktigt social, glad och positiv. han jobbar sig helt klart uppåt! hahaha

nu ska jag snart sätta igång med dammning tror jag, damsugning och sen bege mig till valven med tjejerna och säkert någon pojk får vi nog också med oss..
senare ikväll är det inflyttningsfest hos Erik!

puss & kram sunshines!


Inga kommentarer: