KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 23 oktober 2009

..WHAT A WEEK

hemma,hemma,hemma!
nio dagar på hemmaplan, underbart är bara förnamnet

matteprovet idag gick rätt bra,det kändes så i magen i alla fall & då hoppas vi också på det.
krångel på vägen hem med bussen, den var söndder och att åka i 30 km/h på motorvägen mella Gränna och Jönköping är ingenitng jag rekomenderar och byten av buss och hej&hå men den nya bussen var super skön så jag ska inte klaga för mycket.

saknar dock fortfarande mamsen som ligge rpå sjukhus, problem med magen!
hoppas på en visit hos henne imorgon, saknar henne så inibängen! men jag har som tur är världens bästa styvpappa och småbröder.
"Hej matilda. Jag elskar deg. jag ha längtat efter deg.." och massa hjärtan på en täckning fick man utav mini! som jag skanat dom två busungarna!

nu blir det lite mer idol under filten och té!

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: