KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 11 oktober 2009

HÄRLIGA HELG & PLUGG

hemma ifrån mjölby och johanna.
jisses vad vi skrattat, du är grym tösen! & jag tycker om när du städar ditt rum ;)

när jag kom innan för dörren på internatet ser jag högen med plugg framför mig, suck!
två prov, redovisning och examination... men det ska gå om jag ska så tillbringa hela denna veckan som kommer med näsan i böckerna..+ att det snart är lov.
En heeel vecka hemma, förutom tre dagr då hela klanen drar till huvudstaden,
ååh vad jag saknar mamma&pappa kramar och att få busa och bråka med småbröderna :'D
te, pluggapluggaplugga - resten utav söndagen! HUGA
HEJPA SUNSHINES

1 kommentar:

Ördells blog sa...

kom ihåg det så du blir väckt 0630 varje morgon av dem! ...vi älskar och saknar dig också!