KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 3 oktober 2009

REGN LÖRDAG

Grymt kul att ha fått träffa lite utav folk igår kväll. Jag har nog aldrig vart så efterfrågad innan som jag är nu för tiden. "när är du hemma"-"ska vi ses?"-"jag saknar dig"... åh, jag vill kunna hinna med allt.. tur att de är lov snart, då är de mer tid(:
vaknade fem över halv elva utav att mamma kommer in och frågar när jag skulle möta Lotta i stan, ELVA! men jag hann & jag fick sktjus utav pappa, tack!
fikade på bakgården och en himla massa tjöt + att vi stötte på Jill Jonsson...
blev en runda på stan & sen hemmakväll för att köpa godis till hela klanen här hemma. jisses vad dyrt de är...

nu ska jag göra SO:n och sen äta mat, mysa med bröderna och sen ikväll ska jag till Lotta igen och jag hoppas också på att jag får se en skymt utav kusinerna+mostern+mosterns man, men man vet aldrig... får antagligen träffa dom i morgon då de är kalas för mormors man, underbart att träffa släkten igen..!

HEJPA SUNSHINES




Inga kommentarer: