KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 30 oktober 2009

FREDAGKVÄLL

väckt halv åtta, somnade om i soffan med minibroschan då mam&pap var på sjukhuset och tog blodprov på mamsen, frukost, sydde klart gardinerna jag har gjort det mesta helt själv - jag är rätt stolt faktiskt.
Bowling i 1,5 timma med familjen & sen danspass på friskis med Lotta, jätte roligt faktiskt. Hem till henne, blev bjuden på jätte god mat & sen IDOL.

nu ska jag hoppa in i duschen lite snabbt och sen är det dejt med kudden.
imorgon ska jag träffa Elvira, barndomskopis som man totalt glidit ifrån med åren, tråkigt MEN imorgon så ska vi ta en fika & titta runt på stan lite vilket är väldigt skönt, vi har en hel del minnen tillsammans, jisses... :'D

bloggen har fått ett nytt ansikte också, lite mer åt jul-hållet och en mycket simpel bild men det blev rätt snyggt ändå, tycker jag!

kram&natti

Inga kommentarer: