KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 24 oktober 2009

L Ö R D A G

vaknade för en timma sen ungefär, & det var nödvändigt att sova så länge!

snart ska de väljas kläder & make och sen åka till sjuhuset och hälsa på mamma!
annars idag blir de nog en jag-ska-ta-det-allmänt-lungt-och-titta-på-en-film-dag...

satte på tv:n när jag åt frukosten imorse och började titta på alpint, helt plötsligt kom jag och tänka på alla minnen jag&tjejerna haft tillsammans på träningar,träningsläger & framförallt tävlingarna. det var hur roligt som helst och det kommer alltid att finnas!
& det var en som åkte ur.. hon trillade nästintill precis så som jag gjorde för 2,5 år sen & hennes knä gick... snacka om flashback!& framföllt ett gott skratt framför tv:n!

HEJPA SUNSHINES
ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid...

Inga kommentarer: