KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 29 oktober 2009

IKEA & FAMILJEDAG

IKEA med hela familjen idag, fixade gradiner, hyllor, ljus, ramar osv. till whatstone. välbehövligt!
& jag har sytt mina gardniner. ibland blir jag förvånad över mig själv, visst mamsen fick tjata lite på mig men jag gjorde det och nu får hon sy "kanalerna" och sen är det klart!
imorgon ska det målas hyllor & jag har sökt efter jobb på ICA, vuxenpoängerna blir fler&fler. WIHOOO!
massa mys, skratt & prat med hela familjen idag, helt klart också behövligt det ibland också.

imorgon ska det tas en låångpowerpromenad på morgon har jag ställt in mig på det ska också införskaffas säckar till klassen och kanske en mössa+vantar? får se vad ekonimin säger om det. på eftermiddan ska vi bowla hela familjen och direkt efter ska jag till friskis med Lotta & sen är det fredagsmys...

igår blev håret väldigt mörkt också, men jag är helt klart nöjd! utan tvekan
te&filt&en film, inte helt fel nu kasnke, låter rätt skönt faktiskt!

HEJPA RASPBERRYBOATS

Inga kommentarer: