KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 27 oktober 2009

JUST A DAY

fick apu-platsen, underbart! nu är det ur världen. ska bara komma ihåg att ge telefon nummret till Barbro så blir nog hon nöjd också..
efter besöket fick jag sktjus av mormor till stan & där träffade jag moster & mattias (en av kussarna), honom har man inte sett på ett tag. Det blev skitgod sallad på tant grön & en chokladboll, ni är allt bra!

när jag kom hem var det inte en människa i huset, det som brukar vara full rulle hela tiden...
gick en sväng med hunden, la in en maskin tvätt, städa marsvinsburen & damma. näääästan lite plus poäng till mig där.. helt klart!

min minilillebror är allt för skön ibland:
"varför klär inte tjuvar ut sig till människor när dom ska stula saker?"
det är ju också en sak som man kan tänka på... hahahhaha :')

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: