KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 12 oktober 2009

M O N D A Y

matte - check!
svenska - näääästan check (avslutningen kvar)
packning - check!
naturkunskap -
engelska - check!
ibland är jag såå bra!
förljer planeringen i matten, i svenskan är det bara avlutningen kvar och jag vet vad jag ska skriva MEN det fungerar inte med programmen och blabla... packningen inför kvällen/natten vid stocklycke med nf09 imorgon är klar, varma klader i mängder är med!!
engelska glosorna som vi har tills på torsdag kunde jag idag, (efter som att jag trodde att vi hade dem tills idag men icke..) & nu är det bara naturkunskapsträning inför provet nästa vecka kvar, fy fasen säger jag bara!
mitt tålamod är inte dåligt ibland och envisheten är allt bra att ha ibland, amasing!

lung dag med tre lektioner, stört sköna människor och innebandy! inget spel, tyvärr men det var roligt att fördriva tiden liiite extra innan allt plugg osv. & det är roligt att se alla springa omkring som små galningar på golvet.. sinnes!
trippelbollen som är veckan efter lovet kommer helt klart att bli ett minne då nf09 springer runt som troll på golvet när vi spelar volleyboll, innebandy och någonting mer.. hahah! underbart.

imorgon beger vi oss ut runt fem snåret till stocklycke där vi lagar mat, natt-orienterar, busar & håller värmen och humöret på topp, och självklart är leéndet med, alla lägen, alltid!

kram&hejpa sunshines!

Inga kommentarer: