KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 23 augusti 2009

U P D A T E

hemma nu över helgen åker tillbaka till Vadstena imorgon, jag saknade de redan i lördags även fast jag bara vart hemma ett halvt dygn, fast de kan nog betrakts som rätt positivt i alla fall!

helgen har gått till att sova, packa, stan med mam och en massa promenader med busungen och en massa film med familjen. kvalitéts tid helt klart & nästa gång när jag kommer hem så har jag inte vart hemma på två veckor.
hur ska jag klara mig?! tur att msn/facebook/mobiltelefon finns!

på tisdag bär de av mot Omberg på första vandringen med noll-niorna, kalas kul! tre dagar ute med dom och de blir en massa bad, teori och firning ner för berg och självklart massa bus, skratt och prat! jag längtar...
däremot håller jag på att åka på en rejäl förkyldning vilket jag inte uppskattar och inte mam&pap heller då de inte tycker att vandring står högst upp på prioriteringlistan för tillfället, men jag ger mig inte. jag ska upp med dom om de är så att jag ska ligga i sängen en vecka efter åt, jag ska med för detta kommer bli ett kanon minne..!

duschen, popcorn och film/tv med päronen lockar rejält just nu..

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: