KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 11 augusti 2009

T U E S D A Y

nu är de bara fem dagar kvar sen.. sen "flyttar" jag, i alla fall till internat.
jag har börjat skjuta upp på allting som röjning av garderoben, packning, fixa de sista osv.
de är kanske de dr med att lämna tryggheten. jo jag kommer ju kunna komma hem varannan helg åtminståne men ändå.
jisses.. vad har ja gett mig in på

igår fyllde Lotta sexton. detta firades med att jag bakade en tårta och åkte och firade henne.
riktigt roligt var de och fick även en pratstund med kusinen som körde hem mig.
tur att man har äldre kusiner som har körkort och som kör en nästan vart man än ska..

idag är de kalas med släkten för Max som fyller fem!
tänk att min mini kille blir så stor.
jag hänger inte riktigt med,
anyway , han är gó för de mesta i alla fall!

HEJPA SUNSHINES


Inga kommentarer: