KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 26 juli 2011

"MÄNNISKAN ÄR DEN ENDA VARLSE SOM KAN SKRATTA ÅT SIG SJÄLV.."

..."och antagligen den enda som har anledning till de" - ifrån smakis paket som jag läste då jag fyllde läsk kylen och hur sant är de inte?
människan är farlig, hotfull och samtidigt väldigt skör - för ett par dagar sedan dödades 84 ungdomar i Oslo, hur tänkte människan? antaglien inte överhuvudtaget.
Fruktansvärt. Osannoligt. Hemskt - antagligen bara några få utav tusen ord som finns att säga om de, sinnesjukt!
igår exakt klockan 12 blev de knäpp-tyst i restaurangen - i en minut - en minut för grannlandet!

är nu ledig iddag och imorgon, härligt! spenderar ledigheten genom att läsa massori boken, träna & fota!
JAG HAR ÄÄÄÄNTLIGEN EN KAMERA LADDARE, whooopwhooop!
så därför bjussar jag nu på en bild som jag knäppte idag, lite redigeringar - nöjd tjej!

puss sunshines

Inga kommentarer: