KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 7 juli 2011

VANILJGLASS MED DROTTNINGSYLT

äääääh, bättre uppdatering har jag ju haft måste jag medge, i know!
har världens skönaste arbetsgäng tillsammans med en riktigt rolig och bra arbetsplats, har planer om en sista minuten första veckan i augusti tillsammans med en grym brud vid namn Elvira & ett par rejält fina vänner och fin familj i Skåne, jamenar livet har varit fruktansvärt mycket värre & nu är de uuuuuuunderbart


har idag & imorogn ledigt och sen är de fullt drag i 4 dagar ledigt en och sen fullt drag i 5 dagar till, hur roligt som helst! så under mina lediga dagar (som idag) ägnar jag mig åt bakning, resetittande, seglarskola med bröderna, lite träning och allmänt deg och "ta-de-lugnt" i soffan samt promenader ed hundarna, kan inte bli mycket bättre.


& resealternativen nu då, spanien eller grekland står de mellan, tror vi kommer få de förbannat bra vilket vi än väljer, snacka om att jag just nu är spontan, gör lite vad jag vill och lever livet till max. 


mer sommarlov åt folket!

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: