KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 27 juli 2011

ROADTRIP

stop 1: Malmö och tv-inspelningen utav sommarlovsmorgon!
stop 2: statoil i Svedstorp för kaffe, godis och hundrastpaus
stop 3: Ystad - där Harry Potter filmer 1-6 + födelsedagpresenter till mini + bikiniöverdel införskaffades, perfekt
stop 4: olof victors för inköp utav deras uuuuuuunderbara bakverk i både kak & bröd form
slutdestination: glivarp!


kanon dag med bröderna & mamma, även lite övningskörning hann vi med också - de där körkortet - känns verkligen att de är mycket att hålla koll på och mycket att lära sig, som tur är har jag 8 månader till på mig att lära mig, nästa sommar är siktet på att jag ska ha de där plastkortet i min plånbok!


ska snart mysa ner mig i soffan med familjen och första Harry Potter filmen rullandes, kvällens kvalitetstid! 
kom och tänka på de tillsammans med pojkarna här nere att Harry Potter har man iprincip vuxit upp med och nu är de "över" - vilken tur att vi lever i teknikens värld och att de finns dvd och tv + allting på film, så än är de inte förbi! hähääh :')


PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: