KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 10 december 2011

BASKET TRÄNING

ska strax iväg med lillebror och träna basket (han ska träna, jag ska kolla!) & sen kolla om de är någon frisör i stan som har en klipptid, är i enormt stort behov utav detta då skånes vatten inte diggar mitt hår över huvudtaget & de är så tjockt att jag vet inte vad jag ska göra med de, de behövs tunnas ut & kanske en liten centimeter på topparna skulle nog inte skada heller


ikväll åker jag till Lund och stannar där över natten, en liten fågel viskade i mitt öra att de väntade en kväll med nytt folk, film, chips & godis & dricka, känns helt okej en lördagskväll, framförallt de där med nytt folk - precis vad jag behöver efter som att jag knappt känner en människa i skåne-området mer än dem på praktiken & axel!


VI HÖRS 

Inga kommentarer: