KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 13 december 2011

LUCIA

gick upp imorse & åt frukost till lucia på tv. alla år ifrån vadstena har jag & lina lussevakat, men iår är hon på ena sidan utav jordklotet och jag på den andra, så de gick inte, nästan så att jag saknat de faktiskt. knäck-back, väääääldigt mycket filmer, lussekatter & efter som att de senaste åren vart sjukt mycket snö har vi rullat oss i snö också - fina tjej vad jag saknar dig, kom hem kom hem kom hem! 


har idag också sett världens finaste luciatåg, med alla de funktionshindrade barnen - de var så himla fint & så härligt att all personal verkligen ställer upp för att de ska få ett lika fint och bra luciatåg som alla andra, jag tycker de är sjukt grymt! om ni någn gång får chansen att arbeta/praktisera med funktionhindrade, ta den chansen - de är så himla rolig, lärorikt & myyyyyycket kärlek varenda dag!

ska ikväll försöka få bort min huvudvärk som hängt med hela dagen, förkyldning på g? efter som att alla andra i familjen legat utslagna i halsfluss så skulle de ju knappast förvåna mig om jag åkte dit - fast med dunder förkyldningen istället

slänger upp ett till inlägg lite senare med bilder ifrån brorsans luciatåg igår & pepparkaksbaket, håll utkick! 

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: