KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 3 december 2011

TREDJE DECEMBER

på hemmaplan, spelar wii sports med mini-lillebror och väntar på att mamma ska komma hem med jästen så vi kan sätta igågn och baka lussekatter. utanför häller regnet ner & de blåser sjuuuuuukt mycket, & de är fortfarande ingen snö - tänk om allt regn vart snö, då ni - då hade vi haft mycket snö vid de här laget!

första dagen på praktiken igår var väldigt bra - väldigt mycket nytt bara, mycket att ta in och jag kommer garanterat att ha lärt mig en hel del efter tre veckor - påtal om tre veckor så är de 22:a december när jag slutar där & jag vill också bara påpeka att ja inte ens börjat köpa julklappar, känns sådär om jag ska vara ärlig. jag brukar vara ute i rätt god tid annars med i år har de kommit massor emmellan, men de hinns med - jag har lite tur och slutar runt två varje dag nu i tre veckor så tiden finns på eftermiddagar!

på måndag ska jag dra igång med träning här nere också, kollar runt lite på vad som finns för gym i stan och tror att de mest lutar och friskis&svettis faktiskt, de brukar ju har rätt bra strandard på både gym & pass-träning!

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: