KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 14 februari 2013

ALLA HJÄRTANS DAG

precis varit ute en sväng med Hilda (som nu är 8 månader... tiden bara försvann!) & ätit lite frukost. kom på igår att jag inte köpt geléhjärtan, de borde vara ett måste på en dag som denna SÅ de ska jag gå till ICA och göra om en liten stund! sen ska jag inte lämna min säng om de är inte är nödvändigt för att bli av med de som just nu håller på att bryta ut i min kropp - oh happy day - influensan incoming! känner hur febern hoppar upp & ner, hur de värker i hela kroppen vissa stunder & framförallt känslan av att ena sekunden vara hur varm som helst & andra tror du att du stor ute - naken i -30.

& i helgen ska vi jobba - sportlovsveckorna är igång & på söndag har jag min första skidskola - de vill jag verkligen inte missa, de är så himla roligt!

juste, ni har inte fått några instgram bilder på mååånga veckor DE betyder att ni får alla de senaste fast i två omgångar (annars blir de på tok för många) & sen gör jag de som vanligt igen, de blir fint de!

LATER SUNSHINES & GLAD ALLA HJÄRTANS DAG! 

Inga kommentarer: