KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 20 februari 2013

TIDIGA MORNAR

igår var en bra dag på jobbet - lagom mycket att göra & Hilda fick vänja sig vid allting nytt, hon ska ju trots allt vara där mig mesta delen utav tiden. 
när vi kom hem däckade jag totalt i sängen & blir väckt av Minna & Agnes som undrar om jag vill ha hamburgare, fina vänner. 

idag är en till dag på jobbet, därav tidiga mornar & ikväll ska jag plugga lite till inför min tenta som jag skriver på fredag morgon. imorgon bitti kommer min fina lillebror hit! längtar längtar längtar. & har jag tur kommer också min fina grabb, en helg med båda favoriterna, de hade varit något de!

nu ska jag äta upp min frukost & sen ta lång svängen med hunden innan jag åker iväg till jobbet. 

LATER SUNSHINES

Inga kommentarer: