KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 1 februari 2013

IT'S FRIDAY

grabb & hund är påväg hit, ääääääntligen! 
jag klev egentligen inte upp ordentligt ur sängen förrens för typ 40minuter sedan - har dammat & tagit på mig kläder. min fina kille tog med sig en dammsugare till mig hemifrån och sin gamla tv - HOPPAS vi får igång den, de hade varit fint! 
jag tänkte köpa en vas & tulpaner idag - bara för att :) 
& på torsdag åker vi norge, som vi längtar. prognosen visar määääängder med snö fram tills fredag - då blir det strålande sol & de ska det vara helgen, tror ni att jag ska ragga lite fräknar & bruna kinder kanske, om jag ska! & jag har övetalat så jag kommer att få trycka på i pist också med ett par grymma pistskidor, mumms.

nej nu ska jag fortsätta min städning & längta lite till tills dom kommer hit.

HEJPA SUNSHINES 



Inga kommentarer: