KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 7 maj 2013

FÖRSTA DAGEN

igår gick jag in på mitt första pass på nya jobbet - de kan helt klart bli en riktigt bra sommar, jag hoppas verkligen på de! bästa just nu är tanken om att de redan nu finns ett skrivet schema ända fram till Augusti, de har aldrig hänt mig innan, Så. Jäkla. Skönt. 

Idag är de pass nummer två & sen ledig två dagar för att sen jobba den första helgen, blir riktigt roligt & antagligen är de då mer folk. Innan dess ska jag fixa klart tårtan till mamma som fyller år, underhålla hundarna, drunka ännu en gång i Christian Grey OCH födelsedagsfika med mamma på en förhoppningsvis uteservering, fantastiskt väder är de även idag - mina fräknar blir bara fler och fler & den där snygga möss-brännan är snart borta ;)

HA EN FIN TISDAG SUNSHINES!


Inga kommentarer: