KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 16 maj 2013

"RÄDDAREN I NÖDEN.."

har ni sett programmet "livet blir bättre" & introlåten till den - jag fastnar varje gång! 
de får en själva att tänka igenom livet & förra veckan insåg jag hur många räddare i nöden som jag har omkring mig, tre absolut bästa vänner, familjen & min fina grabb - de är mina egna räddare under perioder som de är som allra kämpigast - typ bergochdalbana - men de ger tusan i mig inte upp ändå! Om ni inte sett programmet så se de & lägg framförallt märke till låten - den är riktigt bra & tankeväckande!

idag är de jobbeliojobb på schemat - har en konferens på 18 personer varav en har vi fått en låååååååång lista på allergier (vi snackar a4..) DE kan bli intressant och se hur vi ska få allting att gå i lås men jag jobbar tillsammans med riktigt roligt och bra folk som har inställningen "de löser sig!" när det gäller kunder - så jag tror på dom helt enkelt - det löser sig! 

igår fick jag en stor kram utav en kund som tyckte jag var så fantastisk som kunde berätta vinerna och dess innehåll så himla bra. fakutm är att jag inte har den blekaste aning om vad jag pratar om när jag berättar - men ett léende och pokerface - de är ta mig tusan inte så dumt alla gånger. haha!

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: