KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 14 maj 2013

ITS A RAINY DAY

jobbar första veckan och trivs faktiskt bra, igår var jag ledig och körde då omrkring på en nöjd lillebror till musiklektion & golf och när hela familjen kom hem hade jag fixat käk - joråsatte, de var poppis, lovar! 

idag jobbar jag 15-stängning igen men vad jag förstod har vi inte så mycket bokat idag så de blir en lugn dag, lite lugnet innan stormen kan man säga. 
På lördag morgon åker jag till Stockholm för att träffa min fina grabb & ha valpträff med Hildas valpkull + go mat + träning - kan bli en riktig kanonhelg, ser fram emot de!

Operationstid är också klar (tror jag..) väldigt difust just nu men antagligen sker den redan den 4e juni, fjärde gången gillt - kan man säga så? haha - jag hoppas på de bästa, enligt svenska folket ska jag ha bästa proffsen omkring mig.

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: