KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 6 maj 2013

NYTT

Det har hänt en hel del sen sensate gången jag uppdaterade er - minst sagt.
Säsongen i Huså är över, många timmar - många dagar & mycket slit, men de var värt de, annat kan jag inte säga!
Jag & min fina grabb firade ett år förra söndagen, jag tog mitt pick&pack och lämnade Åre och flyttade till Skåne där jag också från och med idag fått heltidsjobb till&med december - om jag stannar så länge återstår att se - har sökt lite andra utbildningar till hösten men om jag kommer in eller känner för att plugga, de vet jag inte just nu. Jobbet är de charmiga badhotellet i Vitemölla, tror de kan blir en kanon-sommar trotts att de inte blev riktigt som de skulle enligt planerna. Stort jäkla plus är att jag redan idag får schema som sträcker sig till minst Juli, DE har inte hänt mig ofta!

En knäoperation nummer 4 kommer också ske inom en snar framtid - denna gången på vad som sägs ska vara Sveriges bästa ortoped - så - jag hoppas även på att den informationen stämmer. 

Och just nu innan jobb är jag hundvakt, planerar helger framöver, bakar tårta till mamma som imorgon fyller år & druknar i Christian Grey böckerna!

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: