KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 28 april 2009

FEEL GOOD

mamma mia, riktig "feel good" film, man blir faktiskt glad av den, (till och med när man är sjuk) vilket är fruktansvärt bra efter som att jag idag har haft riktigt tråkigt, de är verkligen de värsta som finns, att vara sjuk, de finns nog inget värre!

Som tur är har vi inget direkt viktigt i skolan utan att de är rätt lung för att vara Daltorp om man jämför med förra veckans läxor, prov, inlämningar, gosch!

Tv och dator är mina två bästa vänner just nu för tillfället och de känns verkligen som om att jag inte har något liv överhuvudtaget utan att allting är rätt meningslöst. Imorgon hoppas jag, AMASING, att jag får gå till skolan hur ont i magen, huvud eller liknade jag har flr här kan jag inte sitta och häcka hela dagarna i ända. På torsdag slutar vi ett och då bär de av till Varberg, underbart att bara få komma bort en lång helg och bara vara, bara leva och bara ha kul med familjen, vännerna and so on.

keep on rocking

Inga kommentarer: