KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 4 april 2009

VARBERG

första dagen på påsklovet, känns bra allting utom de att Martin fått magsjuka men jag är inte hemma på ca 3 dagar nu så jag kommer att klara mig, jag har inte haft magsjuka på evigheter så då ska jag väll inte få de nu heller!

idag åkte jag,mormor och urban till varberg, underbart!
solen lyste, inte allt för mycket folk och god mat + glass i träslöf, de tycker vi om!
åkte runt halv elva snåret idag och kom hem runt sex tiden, mysigt har de vart!
blir kvar här över natten för imorgon åker jag till farmor och farfar.
Jag älskar verkligen det,(att vara hos dom) de finns ingen dator viket resulterar i att man är ute mycket mera och hittar på kreativa grejer, farmor gör världens godaste mat, ingenting slår hennes mat efter som att de odlar själva och bakar bröd och sånt själa, ladugård med djur och deras två underbara hästar, och dom två tillsammans mitt ute i skogen ungefär och allting är helt underbart verkligen. bäst är de om sommrarna, anyway, jag älskar de.
kommer hem runt halv sex, sex på måndag kväll och då är de fixa sig innan man går och lägger sig för på tisdag åker jag till Jönköping vid sex på morgonen!
Mitt lov är ganska fullbokat, men de tycker vi om. de värsta jag vet är när man bara sitter och kollar in i en vägg på loven och inte gör någonting alls, då är de bättre att ha någonting att göra hela tiden, tycker jag!

nej om man skulle ta och hjälpa mormor lite och sedan äta god mat, också hon gör god mat måste jag tillläga och hon är en sjuihelsikes bra mormor också!
nya skor fick jag köpt eller fick jag i Varberg också!

overandout

Inga kommentarer: