KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 2 april 2009

INTAGEN

en dag kvar till de efterlängtade påsklovet och vädret är på topp och förkyldningen är på bättringsvägen, älskar de!
slutade kvart i tolv p.g.a ta-igen-tiden i skolan
(jag ligger inte efter i någonting därför fick man gå hem. lärarna kallar elever som de tycker ligger lite efter med skolarbetet och jag gör inte de och väldigt många gör de inte och då får man gå hem och göra en uppgift hemma. denna gången var de att läsa i "ondskan" och de är de ända jag inte gjort än så länge men de kommer...)
och gick därefter till mormor för att fixa lite saker. därefter hem och sätta sig ute och plugga i de underbara vädret!
de är riktiga vårkänslot när man kan sitta ute och plugga drösen med "läxor" som ligger framför en. de gjorde jag idag endast för att slippa göra de på lovet, visst de kommer bli på lovet också men de blir inte lika mycket som om jag låtit bli idag, tankarna börjar bli mer och mer positiva nu.
idag kunde man även gå in och kolla om man kommit in på sitt gymnasieval och de har jag, lycklig!
jag är intagen i både vadstena och på bäckäng.
Vadstena: Natur -friluftsliv
Bäckäng: Samhäll-språk
någonting utav de blir de, hoppas inerligen vadstena men man vet aldrig vad framtiden säger...

Inga kommentarer: