KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 24 juli 2009

ETT GIFT PAR

mamma och kristian gifte sig på alla hjärtans-dag i år.
jag har idag vid kvällsmaten konstaterat att de är gifta och tillbringat tio år tillsammans:
mamma - undra om gradinen passar till denna gröna färgen?
kristian - ja, de tror jag, eller kanske denna?! är de samma färg...
mamma - jag vet inte riktigt.
kristian - tänk vad jobbigt och komplicerat denna duken måste vart att konstruera med tanke på alla mönster, färger och former.
mamma - vi kanske skulle titta på färgen på gardinen en gång till och se om de passar med duken...
kristian - men tänk vad mycket jobb de måste lagt ner på denna duken!
de pratar om två olika saker men ändå är båda två fullt medvetna om vad den andra pratar om...
men jag tycker lika mycket om dom i alla fall, trots deras knasiga samtal ibland.

idag blev klädsimmet avklarat på 750 meter, yes!
bara dykning och räddning och flytningen kvar + antigen rygg eller bröst igen. sen är de klart!
nästa år blir de guldmagistern sen kan jag bli simskolelärare, bra sommarjobb!
efter simmning och allt tittade jag på film med ebba och sedan åkte vi in ill simrishamns marknad, mysigt!
fikade på café och köpte ett armband,

nu är de film&popcorn&cola tajm tillsammans med päronen!

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: