KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 6 juli 2009

OH HAPPY DAY

Dagen har rullat på i skön takt.
massa frukost med familjen, bakning, läsning, tv-tittande, en sväng över hos grannen, ute på "promenad med Axel ( vi gick max 200 meter) sen stod vi ute och prata och hällde blomfrön på varandra, de var kul även om vi säkert såg jätte dumma och barnsliga ut, men man måste bjuda på sig själv trots sina femton år.
livet fortsätter ju....
"ett gott skratt förlänger livet", jag har nog förlängt mig med flera dagar dessa veckorna in på sommarlovet såsom jag skrattat och lett, smilegroparna och käkarna börjar få tränings verk men ändå är leéndet på läpparna så hääääääär stort fortfarande, amasing!
imorgon blir de en dag med sol, (hoppas jag på), fotograferin, mys med familjen och självklart några timmar med Axel.
& jag saknar ebba! men jag klarar mig med axel, han duger;)+ axel number two är också saknad, och honom ser man inte förräns i augusti igen.
men som sagt, jag har rätt roligt med axel number one i alla fall!
(bilder på dem komme rinom kort då internet har LITE högra hastighet.)

HEJPA

Inga kommentarer: