KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 25 juli 2009

TRALALALA

sovmorgon till kvart över tio, nu barnvakt åt mina söta brorsor..
Bee Movie vankas och marie kex.
senare åker jag och Axel och (ebba?) in till Simrishamn idag igen och går på marknad
och kanske italiensk-glass nere vid hamnen - muma!

jag satt igår och räknade dagarna tills allvaret började igen.
då allting förändras och ingenting är som vanligt, för ett tag i alla fall.
jisses, de är helt otroligt! vad som kan förändras på bara några månader.
nu är de bara tre år kvar, sen är de ingen mer skola om man inte pluggar vidare efter åt.
antingen så tänker man positivt och tar allting som de kommer och bara har allmänt kul i tre år!
eller så tänker man negativt och allting blir jätte dåligt...
hmm. jag satsar starkt på alternativ nummer ett, för så kommer de banne mig bli!
just twenty-three day´s left!

HEJPA SUNSHINES





Inga kommentarer: