KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 26 juli 2009

MÅLNING & GLASS PÅ GLIMMINGEHUS

kom hem runt tolv tiden igår kväll ifrån grannarna.
promenad,skateboard,film,ostbågar,fruktsoda & en massa skratt.

jag tog yttligare en sovmorron idag till halv elva, 
men imorgon ska jag upp vid halv nio igen och bege mig till bassängen för de sista innan jag är klar med silver och ett steg närmare guldmagistern, så jag är värd de!
mam&kristian renoverade killarnas rum och jag ställde mig då och målade deras dörr vit och mamma målade bräder och kristian fixa väggar och isolering, kvalitétstid med päronen. nästan!
efter ett tag åkte jag, mamma och min stora lille-bror till Glimmingehus och köpte glass. muma!

ikväll är jag barnvakt åt bröderna igen, men de är alltid så snälla, förutom när de
bråkar, slåss, skriker, klagar, tjatar... 
men de är bra, för de mesta!

imorgon ska ebba även färga håret på mig, riktigt mörkt ska de bli nu igen
innan skolan börjar och så, de kommer blir jätte bra. hoppas jag(Y)
HEJPA SUNSHINES
.

Inga kommentarer: