KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 5 juli 2009

ÖSTERLEN OCH SOMMARBEN

yes, nere i skåne med familjen och de är tro de eller ej, helt underbart!
det är mest tack vare Axel, Axel och Ebba. men jag tror också att jag har lärt mig uppsakatta och se allting på ett annat sätt nu....
vädret har vart jätte bra och lägret på BOHUS/BJÖRKÖ var skit kul(Y)
bad
sol
lekar
prat
sena nätter
and so on!

Sommarbenen har kommit fram ordentligt nu och de värker som fasen.
jag och Axel var ute och körde moped, jag undviker gruset då jag ska vända men på nåt vänster slirar bakhjulet i gruset och jag flyger av mopdeden och glider fram på gruset.
Jag insåg inte att jag fått stora skrapsår på ben, ankel och arm+armbåge,
mopeden låg bara på marken och snurrade runt...
ja, de är nog bara jag som lyckas med de! men jag lever!

snart ska jag över till grannarna och Axel då de bara är vi två som är kvar utav oss fyra (ebba, axel,axel och jag) då Axel nr 2 är på konfa läger och Ebba i Rättvik!
men vi har rätt kul i alla fall!

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: