KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 7 april 2010

ONSDAG

handlat & varit nere vid havet med hela familjen + fikat i Simrishamn.
kom precis ut ifrån duschen, ren & fräsh igen & jag kan nääästan inte sluta lé idag
VI ÅKER IMORGON, HUR BRA KÄNNS INTE DET?
så-ininordens-asbra-så-det-finns-inte-ord.
GAAAH, HELT UNDERBART!
& jag har faktiskt lyckats så att inte hela ryggsäcken är helt knök full med grejer & jag har fått ner snöskoterstövlarna i understa facket & stängt och de kan "stå" upp.. jag överträffar mig själv ibland så jag blir alldeles paff... hahah! :')

mini satt imorse och ritade..
jag: vad är det för någonting?
mini: det är en ritning över en ny månad.. när jag blir stor ska ju jag bli proffesor och då ska jag uppfinna en ny månad i Sverige & då måste jag ju ha en ritning...
sweet, snacka om stora framtidsplaner & låång framförhållning!

ska fortsätta lite med packningen, spela lite tv-spel med lillebrodern & sen fixa mackor osv. att ha på tåget imorgon.

puss sunshines

Inga kommentarer: