KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 18 april 2010

SÖNDAGKVÄLL

mors sunshines!
haft en bra helg med nyklippthår, slingor i håret, talang, one tree hill, öppet hus & städning + fint väder (iallafall idag)...

har fortfarande ingen dator men på fredag kommer världens bästa mormor och hämtar mig i whatstone och kör hem mig med skidor och allt vad vinterkläder heter... sista skiddagarna för denna sesång är över.. men om några månader igen är det dax igen & innan dess ska de ju vara sommar & sommarlov & glass & sommarben & skåne & sommarpraktik & beachen & aa... massor! så klaga ska jag inte göra..

fixat klart allt plugg i helgen också.. engelskatalet blev rätt bra, har inte den blekaste om hur ett tal ska vara men jag tycker jag lyckades rätt bra.. svenska redovisningen är redo för imorgon och matten är i fas osv. det flyter på helt enkelt!

HEJPA

Inga kommentarer: