KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 22 april 2010

SOLEN I ANSIKTET OCH SPILLD MJÖLK ÖVERALLT

gaaah, inget vidare på att uppdatera, nääj - inte speciellt!
men imorgon när världens bästaste mormor kommer så kommer jag hem till min dator & till familjen, jisses vilken lilltjej jag är just nu, längtar hem som aldrig förr och vill vara liten igen - utan problem, med mam&pap&broshor runt sig varenda dag och jaaa.. det är inte lätt när det är svårt alla gånger!
men det brukar bli bra för det mesta i slutändan!

just nu känns det dock som om jag är tillbaka på noll igen, med ett knä som krånglar och ett par kryckor i händerna. mindre skoj! gosh
förhoppningsvis får jag komma in till ortopeden i motala nästa vecka & förhoppninsvis kan jag gå låglandsvandring, om inte... så är jag verkligen tillbaka på ruta ett och då vet jag inte riktigt vad som händer...
jag blir så trött på mig själv ibland....
men det är bara att bita ihop - har man gett sig in i leken så får man leken tåla....

nej, nu ska jag nörda OTH med Lina som snart kommer ur duschen (tur att jag får låna hennes dator =D )

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: