KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 15 april 2010

U P D A T E

rätt dålig uppdatering pga. att datorn är hemma i Borås... meeen nu kommer en update.
dagarna i Kittelfjäll var helt underbara & vädret var på topp nästan hela tiden.
OCH jag och lina har åkt helikopter, wihooo! + att vi kom upp på en topp, lagom med snö och offpist och världens finaste och skönaste skidåkning, så inibombens sjukt underbart hade jag inte kunnat föreställa mig att det skulle bli faktiskt men det blev de...
tre awsome dagar helt enkelt =D

skolan är igång igen och det är inlämningar, redovisningar och allt vad skolarbeten heter. puh! det gäller att ligga i hårt och bara köra gärnet tills det är över och efter det pusta ut och tänka "fasen, jag klarade det"
bara 9 veckor kvar till sommarlovet och det kommer bara svisha förbi med låglandsvandring, cyklingen och klättring/segling och annat roligt. allt ska man försöka att se på den positiva sidan och just nu går det rätt bra faktiskt och allt rullar på i sin takt...

imorn ska jag in till frissan, det var inte igår men mitt hår är faktiskt inte alls torrt eller jätte slitet.. kanske beror på att jag använder balsam i topparna nu och vådar håret bättre än vad jag gjorde förra gången jag klippte mig för då var det fruktansvärt..
lite slingor ska ina & emma fixa i också, det blir åt min naturliga hårfärg alltså ljusa slingor i mörkt hår, det kommer nog bli riktigt snyggt :)

nej, sunshines. plugg var det va?

HEJPA

Inga kommentarer: