KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 25 april 2010

SUNDAY

övningskörde en sväng igår & jag lyckades faktiskt köra i rondell (utan att krocka) & inte få panik... rätt bra gick det alltså. men jag tror att mamma var mer lugn än vad jag var, haha!
grillat hos moster & kolla på bilder på huset de köpt i spanien, jätte fint!
film & mys inne hos Lotta som var själv hemma & blev kvar över natten.

nu ska jag försöka fixa så jag får pengar till sommaren sen jobbet i Gräftå.. men ska man kunna sitt kontonummer i huvudet? aldrig! & banken vill inte ge mig det heller, gaaah - svenskar!
senare ska jag och mamsen åka och TITTA på kattungar, jag lovar att nästa gång jag är hemma så kommer vi ha en kattunge hemma om jag känner henne rätt ;)

imorgon bär det av till whatstone igen & jag hoppas att någon vill hjälpa mig att bära, rätt jobbigt med kryckor & packning. men "har man gett sig in i leken får man leken tåla.."
på fredag ska jag till överläkaren på ortopeden i motala, då hoppas jag på att underens tid inte är förbi....


HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: