KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 3 maj 2010

EN REJÄL UPPDATERING?!

ooppps vilken superkass update jag har haft på senaste... MEN jag kan skylla på att jag inte har någon dator och att skolans datorer suger och att när jag är hos lina så nördar vi oftast one tree hill eller är ute på äventyr så jag tycker faktiskt att det är helt okej iallafall.. hahaha!

i fredags var jag hos ortopeden i motala & på måndag (kl halv sex på kvällen) skum tid? - ska jag magnetröntgas och om de då ser någonting så är det tredje gången gillt som gäller.. så kryckorna är fortfarande kvar i händerna men satan vilka arm/ryg/bröst/magmuskler jag kommer ha.. ;) man får ju se det ifrån den positiva sidan.

skickat massa mail till lärarna om att jag är borta denna veckan efter som att klassen ger sig ut på låglandsvandring imorgon (hejjar på mina skogsmullar- PUSS) & jag känne rinte för at hoppa fyra mil på kryckor så jag tog en vecka off men jag har som sagt mailat till lärarna och sagt att de "gärna" får skicka uppgifter som jag ska göra för att inte komma efter, nu när det är i slutet innan sommaren kommer. snart gått hela ettan - jag hänger inte med alls. det har bara sagt poff...!

helgen var mer än rätt bra,
grillning med världens skönsate människor vid skinnarängen över öppen eld, pizzamys med Lina & glass vid vättern med lappen, mickis, veronica & lisa.
helt galet bra helt enkelt!

imorgon är det götet för hela slanten. ska med mammsen på "jobbet" och gå på utställning i gbg, bättre än att sitta hemma och häcka lite kanske ;)
och jag vet ju en mamma som fyller 40 år på fredag & jag har vääärldens bästa present på gång!

HEJPA SUNESHINES

Inga kommentarer: