KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 13 maj 2010

LAST SONG & PLUGG

hade en kalas kväll/natt igår med god mat, godis, "tha last song" (till och med jag grät...) & gott sällskap.
& det är ju inte varje dag det tar 2 timmar att ta sig ifrån Göteborg - Borås... ehmm, men jag ska inte klaga på västtrafik ;)

försöker komma lite mera framåt i uppsatsen, lyckats skriva några rader (nästan en sida) på analysen och fått fram lite mera fakta men på något sät så känns de lättare att göra det i whatstone, vet inte varför men då får jag ju också ioförsig respons ifrån AG på direkten, just nu är det väldigt dött på mejlen.. lite små panik får jag iochmed att detta är någonting som ska vara rätt välgjort och när hon då inte ger respons så vet jag ju inte vad som är bra elelr mindre bra eller vad som kasnke är helt käääst!

imorgon är det ett tidigt läkarbsök & vi hoppas på det bästa.
imorgon kväll är det dykning, inomhus - men iallafall RÄTT kul...!

HEJPA SUNEHINES

Inga kommentarer: