KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 5 maj 2010

ONSDAG

suttit och tagit fram massa fakta till svenskauppsatsen (enligt AG:s instruktioner via mejl, men i alla fall - rätt stolt) & jag trodde faktiskt att det skulle vara svårare att hitta fakta om ämnenet men tydligen inte. skönt det ioför sig så jag ska ju inte klaga på det. hahah!

ska snart börja baka kladdkakorna tills på fredag, det ska ju blir fem st så det är ju bara att sätta igång.... men jag tycker ju det är kul att baka så det är ju inte direkt någonting som jag är jätte tjurig över att jag måste göra, & sen får man ju slicka resterna i skålen också... (a)

ska in till stan och hämta jackan som vi la undan igår tills på fredag & tro det eller ej men den är rosa. inte illa för att vara någonting som tilda lilla har, det mesta är vitt/grått/blått/svart!

HEJPA SUNESHINES

Inga kommentarer: