KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 16 maj 2010

WHATSTONE FÖR LIFE . . .

någor pojkar på fejjan har skapat albumet "whatstone for life..." sköna bilder & kommentarer. hahaha, det stämmer nog rätt bra ändå..

om ca två timmar sitter jag på bussen på väg hemhem igen. eter två hela veckor på hemmaplan. börjar få lite ångest över att jag skulle pluggat mer än vad jag gjort.
gick in och kolla kalendariumet imorse.. nationella i matteA - del 2 på fredag & jag har inte ens gjort första delen + ett annat matteprov som hänger efter... gosh! såhär mycket har jag aldrig legat efter, så någon gång ska väl vara den första antar jag... dock är tyngden på axlarna liiiite för tung,

men det är bara att ta sig i kragen och tänka att för varje minut som går kommer sommarlovet närmare, och sista veckan är inte någon större press.. Studentveckan!

tänk när alla treor springer ut & sen försvinner ifrån skolan, vad tomt det kommer bli!
fast nästa år blir ju tvåorna treor och på något sätt så är det ÄNNU värre... & sen är det bara ett år kvar sen är dessa 12 åren i skolan över... insane!

HEJPA SUNEHINES
minnes bild ifrån nollningen & en bild på världens bästa tröja & en allmänt sleten tjej!

Inga kommentarer: