KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 17 maj 2010

MÅNDAGKVÄLL

tillbaka i skolan & har träffat & kramat om mina skogsmullar och annat folk... jag älskar't!
dock känns det verkligen någon som om någon tryckt på en paus knapp och allting står stilla...
segt med skolarbeten osv, förstår inte riktigt varför & ett långt sommarlov skulle ju inte sitta helt fel faktiskt, det skulle verkligen behövas.. fyra veckor kvar! det är bara att kämpa in i slutet & sen är det två månader med:
glass, sol, beach, skåne, sommarfjäll, cykling, grillning, sena kvällar och nätter -
gaaah, sommarlov nu TACK!


var faktiskt inte så off i svesnkan som ja trodde, AG gav mig faktiskt beröm över hur bra jag skrivit i analysen och att jag nu hade det lättaste kvar... kändes bra - det kunde ju vart raka motsatsen faktiskt... hahah!

imorgon kommer litauerna.. ska bli roligt att se desssa omtalade människor och "lära känna" dom mer. + att vi antagligen missar nåååågra lektioner lite då och då i veckan efter som att nfnollnio är "värdklass"... hahaha, inte helt fel kanske ;) hahah!
& nästa år drar vi till litauen, hur nice är inte det då? sitter ju inte helt fel kanske..

ska kila upp till emmsan och prata lite & sen kanske gå igenom matten, fixar provet imrogon - sen är det provet över & det är bara nationella kvar, HUGA
körde ett traningspass efter skolan också, helt okej faktiskt.... bara jag får igång knät lite mer så kanske jag får ut mer utav det. men magen, ryggen& armarna fick sig en omgång ;)

HEJPA

Inga kommentarer: